Lisatreeningud

Lisaks grupitreeningutele on võimalik tantsukooli õpilastel ja ka uutel huvilistel võtta erineva suunitlusega lisatunde, mis arendavad heale tantsijale vajalikke oskusi ja muudavad tantsulise ettevalmistuse veelgi terviklikumaks. Kui grupitreeningutes on tihti rõhk koreograafiate õppimisel, on lisatreeningud suurepärane ja kasulik võimalus arendada tantsutehnikat, improviseerimisoskust, võhma ja muud.

Tantsutehnika tunnid on mõeldud kõigile, kes soovivad arendada üliolulist tantsutehnilist baasi. Tähelepanu pööratakse õigele kehajoondusele, tasakaalule, jõule, väljapoolsusele, sirutustele; õpitakse pöördeid, hüppeid jt tantsutehnilisi elemente. Ideaalne võimalus võtta lisatreening, saamaks veelgi paremaks tantsijaks. Tantsutehnika grupp on suunatud enese arendamisele, esinemiskoreograafiat ei koostata.

Disco on tantsustiil, mida võiks kirjeldada kui “tempokas iluvõimlemine”. Kuigi võistlussituatioonis on väga olulisel kohal hüpped, painduvus ja kiirus, siis treeningutega on oodatud liituma kõik huvilised, kuna tegu on tunniga, mis annab väga hea füüsilise ettevalmistuse ning arendab tantsijat väga mitmekülgselt. Sobilik ülemineku treening ka kõikidele endistele võimlejatele. Vastavalt osaleja soovile ja huvile on võimalik osaleda ka võistlustel soolode/duodega.

Jazz Funk tunnis seotakse omavahel kokku jazz ja commercial tantsustiilid. Tihti võib seda tantsustiili näha kuulsatel lavadel ja ka muusikavideotes. Tundides õpitakse erinevaid koreograafiaid ning keskendutakse nende esitamisele (miimika, kaameraga töötamine jne). Jazz funk tund arendab tantsija õppimis- ja esinemisvõimet ning tõstab enesekindlust. Tunnid sobivad varasema tantsukogemusega tantsijale vanuses 15+.

Jazz in Motion on treening, kus tantsijat ootab igal nädalal uus väljakutse – jazztantsu erinevad variatsioonid kogu oma põnevuses ja ilus!
Igas treeningus õpetatakse uut koreograafiat, mis võib olla näiteks contemporary/lyrical jazz žanris, kus tuuakse fookusesse tantsija emotsionaalsus ja tundelisus. Või hoopis pop jazz, kus musikaalsus ja täpsus on esikohal.
Proovile pannakse enda õppimiskiirus ja kohanemisvõime erinevates jazzi stiilides, mille tulemusena on kiire areng, mitmekülgsus ja hea tuju garanteeritud!

Akrobaatika on kehalisele arengule väga kasulik treeningvorm. Akrobaatika arendab jõudu, painduvust, kehatunnetust ja annab juurde uusi ägedaid oskusi. Trennides teeme selgeks kehakooli alused ja keskendume uute trikkide õppimisele. Lisaks peame oluliseks, et õpitud trikid seostuksid tantsumaailmaga – räägime ja õpime kuidas oskusi siduda koreograafiasse.

Freestyle on tund, mille eesmärgiks on õpetada tantsija improviseerima ehk freestyle’ma lähtudes hip-hop tantsust. Keskendutakse hip-hop tantsu tehnikale ning õpitakse tundma muusikat ja selle erinevaid nüansse. Lisaks hip-hopile tutvutakse ka teiste tänavatantsu stiilidega.

Ülfüüsilise treeningu tunnis tehakse peamiselt jõuharjutusi oma keha raskusega. Suurt rõhku pannakse kere- ja süvalihaste treenimisele, samuti kaasatakse töösse ka käed ja jalad. See aitab tantsijal sooritada liigutusi täpsemalt ja kiiremini. Tegemist on kogu keha hõlmava treeninguga. Tund lõppeb venitusharjutustega. Korra kuus tehakse lihastreeningu asemel kardiotreengut, tavaliliselt intervalltreengut, et arendada vastupidavust.

Tutvu iga grupiga klikkides grupi pildile.